KerkTV

U bent van van harte welkom om een van onze kerkdiensten mee te kijken, rechtstreeks of op een later tijdstip. We wensen u een gezegende kerkdienst!

Rechtstreekse uitzending

De live uitzending begint altijd ongeveer 10 minuten voor aanvang van de kerkdienst, dus op zondag om 10 voor 10. Indien beschikbaar vindt u rechts op deze pagina de liturgie (op kleine schermen helemaal onderaan). Daaronder vindt u een lijst met de liturgieboekjes die wij gebruiken door het kerkelijk jaar.

logo youtube

logo kerkdienstgemist

Terugkijken vorige kerkdiensten

logo youtube
Klik op het YouTube Playlist-teken rechtsboven in het venster om de lijst met kerkdiensten te zien. Klik op de dienst die u wilt terugkijken en klik op het kruisje rechtsboven om de lijst weer uit beeld te krijgen.

logo kerkdienstgemist
Kies de kerkdienst uit de lijst onderaan, eventueel met de knoppen ‘volgende’ en ‘vorige’ bladeren, daarna op het afspeeldriehoekje midden in het beeld klikken.